f iqawangi: APA salah beliau ?

Selasa, November 23, 2010

APA salah beliau ?

Hmm.. skang kat fb hot pasai ddr nak cpi target 40juta..

n ada plak yg bukak page ,

~Kami tak suka Dr. Rozmey yang angkuh~

huhu,,, aku ta berapa setuju lah..sbb page ni penoh dgn cacian makian,
sumpah aku sdih bila melayu yg BERAGAMA islam yg melontarkan kata2 mcm tu... teruk, menunjukkn sifat melayu sbnr,,huhh~
aku ingt page ni pasai pa rupanya pnuh ngn cacian makian.. haiiii....
apa nk jdi?
yess,, aku pom ta suka. TAPI tak ske attitude ddr saja..kata2nya yg mugkin riak dan angkuh,
Tapi kita ta tau apa yg dalam hati beliau ddr..
yg mnjadi mslh ,mgutuk fizikal . mgutuk mak bapak sume.. huhh..
siapa anda nak mgutuk sbgtu? see?beliau seorg yg berjaya. beliau tak rugi apa
anda mgutuk beliau..
sedar lah..

Iklas dr aku..huhu :D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

simuncet dan sitembab..

Daisypath Anniversary tickers