f iqawangi: kalau kamu membaca..

Selasa, Mac 15, 2011

kalau kamu membaca..

kalu kamu membaca,
maafkan saya
sbb mmbuat kamu terluka sekali lg
maafkan saya
saya tak dapat lupakan dia..
maafkan saya sbb memungkiri janji..
maafkan saya..
maafkan saya mementingkan dri sndri.
maafkan saya mmbuat kamu sakitt
apa daya ku . hati takleh dipaksa..
tapi ku percaya pada jodoh. kamu ?
maafkan saya memutuskan hbgn kamu..
yaa... kamu melukakan hati die . tp sbb? sbb saya.jgn salah kan dri
jgn ckp ni blsn terhadap kamu
sbb puncanya saya.
maaf.
hati tak boleh dipaksa
harus bagaimana ,meluah rasa
sdgkan hakikat aku merasa
aku menambah perisa duka..


maafkan aku pujangga hati
kerana aku menambah luka dihati
apa dayaku hendak menanti
sdgkan rasa hati tidak kupasti..

persepsi negatif mungkin tanggapan mu
percayalah aku tak pernah memainkan hatimu
cuma ku tak dapat penuhi impianmu
berdusta kata bukan pilihanku...


maaf..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

simuncet dan sitembab..

Daisypath Anniversary tickers