f iqawangi: Sapa yang minta jadi GEMUK , kan?

Isnin, Februari 13, 2012

Sapa yang minta jadi GEMUK , kan?

" GEMUK " siapa suka jadi gemuk? kan kan..
aku cakap pasal aku lah. aku mmg dr skola rendah dah SIHAT .
aku golongan yang berbadab besar, tp aku tnggi, mgkin sbb tuh aku tak nampak gemuk sgt .
yee kot? tak kisah la.
tp masa kecik2 aku semput and kurus kering laa sgt,
 tetibe semput hilang and trus jadi SIHAT sampai laa skrg .pelik benau.
mgkin mak bapak aku pom besau besau.

dari skola rendah la aku da biasa org pggl aku
" gemuk "
"besar"
mcm-mcm laa org pggl lg..
 biase la budak kecik lg, cepat benau terasa .
alih alih aku da merajuk. bongok je. :)
mmg org cakap sikit gemuk ke apa ke cpt btl laa terasa kan ..


bila daa naek skola menengah , msh adaa org pggl aku mcm tuh.. tp aku da rasional sikit lahh
aku da tak kisah da org pggl ape .aku terima.huhu.
walau pun pastuh balek skola nak mngis.kahkah. sengal.
yela kan meningkat remaja ,  panggil  mcm tuh tak sedap ah kan.
terasa diri down sgt kan.
sapa senasib ngn aku mgkin laa paham kan ?

 sampai skrg aku berumur 21, ada jugak yg pggl mcm uh.
aku senyum jaa dan berbangga. HAHA.

Tapi yg aku nak cerita , sikap org kita , MELAYU
ni cerita baru , pagi tadi, aku pegi umah nenek aku,
and ada sorg makcik ni cakap .
: lawa motor?? motor baru ke?
: aku pom jwp haah,,,
: makcik uh jwp balek, cantik.. tp kecik kan moto kau?
tak padan ngn badan kau..

apee?? aku dgr trus blah n aku sempat ckp trima kasih.
org kita kan? mengutuk sambil memuji.
aku agak bengang disitu . HAHA

nati aku sambung laah . ank pi tolong mak ayah ^^
BYE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

simuncet dan sitembab..

Daisypath Anniversary tickers