f iqawangi: saya nak jual baju murah, harga tak tercapai dek akal !

Khamis, Disember 27, 2012

saya nak jual baju murah, harga tak tercapai dek akal !



 

baju kurung moden. saiz 42 ..
pakai sekali time raya .
dada = 102 cm
bahu= 88 cm
aku beli baju ni time raya tahun lps. pastu dah tak pki....sebab... phm2 lah.huhuh
harga beli rm110.
tapi aku nak nego je.. kalu ade yg minat , korang letak harga brapa korang nak..
contact di sini,  http://www.facebook.com/namasayaiqa





 

baju kurung moden
ni aku beli raya tahun ni. saiz 46 warna kelabu.
beli..tapi tak pakai..
harga beli rm120...
tp boleh nego smpi go...
contact saya di sini,  http://www.facebook.com/namasayaiqa






baju kurung moden saiz L..
dada=93 cm
bahu 84 cm.
pki skli time raya..
harga beli rm 70
tp nak nego lampi letgo..
kalu kalu ade yg minat , korang letak harga brapa korang nak..



baju buat, hantar kat kedai..tp tak pernah pakai..
kain cotton..tp mcm keras sikit.. kain plain...
jumlah time buat dlu rm50..tp nak letgo je.
kalu ade yg minat , korang letak harga brapa korang nak..



pakai time raya.baju kurung moden.. saiz L
kain plain.
dada = 98 cm bahu= 88
rm45 cmpur postage
nak nego sampai letgoo.. 
anda letak harga yg anda nak




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

simuncet dan sitembab..

Daisypath Anniversary tickers