f iqawangi: tengok movie online dgn english subtitle lagi !

Ahad, Februari 10, 2013

tengok movie online dgn english subtitle lagi !



hai alls... haa.. sape2 suka tgk certa online?? jimat tak mkn byk space dlm latp kan..
sebelum ni aku macam pikir mustahil nk tgk movie best2 online dgn subtitle skali..
yalah. english tak brapa nak pndi sgt kan. at least with subtitle we can understand better,
walaupun dgn subtitle pon tak brpa phm lg. hahaha

mmg byk site byk boleh tgk online most of them none subtitle. jadi nilah site yg aku plg teruja and suke sgt
tp bkn sume taw ada enslish subtitle.. cume korg kena pandai cari ar.

mcm yg aku jumpe dan da tgk skli,

>LOOper
>the bourne ultimum

mcm teruja ar. looper certa bru gak. gmbr clear ada subtitle. wah heaven :D

meh aku bg gambar sket,


pastu korang pilih la movie ape yg korang nak. tp tak semua ade subtitle english aw.
alaa korang an terer takpyh subtitle pon da phm :)


aku cadangkan pilih server tulis vk tuh.. kalu internet ko superb gila laju, trus die maen.
wow.. besh lohh... 

enjoy all :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

simuncet dan sitembab..

Daisypath Anniversary tickers