f iqawangi: unknown intro-life

Ahad, Mac 31, 2013

unknown intro-life

pelik dengan sikap manusia... kenapa ea... hati manusia tuh cpt sgt berubah-rubah..
kenapa ea... entahla. nak ckp pun taktaw macam mana. cuma sekarang rasa terkilan yg amat mendalamm....

bila difikir-fikir balik, kenapa aku.. kenapa aku yg rasa semua ini....
kemudian aku sedar.. perhubungan yg panjang pun tidak menjamin rasa sayang juga berpanjangan..
hmmm... kata-kata org yg kecewa...
pelik... senangnya nak buat mcm tu..sdgkan aku, sedikit pun tidak sanggup terdetik di hati akuu...

sekarang aku rasa...forever alone... aku rasa sunyi sgt la.. dgn mak ayh g bandung, dgn banyak assignmnt..
hmm .tahla... rasa nak bercerita..tp takda sape2 nak mendengar... lalu bawa lah diri sendiri....

agaknya...dalam masa 24 jam,tak cukup bgnya.....
simpan saja lah perasaan ini...
......................................................................
...........................................................................
........................................................................................
..............................................................................................

biarkan ku simpan derita dihati.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

simuncet dan sitembab..

Daisypath Anniversary tickers